Boldizsár Ildikó által képzett alkotó-fejlesztő meseterapeuta vagyok. Emellett jógatanári és pszichodráma asszisztensi oklevelem is van.
Egyik megálmodója és főszervezője voltam az I. Nagykovácsi Mesekönyvfesztiválnak.
Jelenleg óvodákban tartok meseterápiás foglalkozásokat, illetve tematikus meseterápiás csoportokat felnőtteknek.
Célom, hogy segítsek a gyermekeknek és felnőtteknek a mesék útján eltalálni saját, kiapadhatatlan belső forrásukhoz,
amelyből egész életükben táplálkozhatnak, tetterőt és pozitív életszemléletet nyerhetnek.

Végzettség: meseterapeuta, jógaoktató, pszichodráma asszisztens, angol tanár, közgazdász

“A világ megismerésének sokféle módja van, s ezek közé tartozik az is, amit a népmesék kínálnak. A meséken keresztül érvényes tudás birtokába lehet jutni azzal kapcsolatban, hogy miként működik a világ, és milyen életfeladatai vannak az embernek. Hogyan lehet szert tenni segítőkre, mi dolgunk a bennünket veszélyeztető gonosz és ellenséges erőkkel, és hogyan lehet elgondolni, sőt megtenni valamit, amiről mindenki azt állítja: lehetetlen.” (Boldizsár Ildikó: Életválságok meséi)

Szerencsés vagyok, hiszen a munkám a hobbim, a mozgás tanítása, melyen keresztül
fejlesztem a gyerekeket. Alapozó Terápiát immár 13 éve napi szinten tanítok, különböző
korosztályú gyerekeknek. Akkreditált felnőttképzéseket is rendszeresen tartok. Nevemhez
fűződik a 4 éves korosztály célirányzott Alapozó Alapozása módszer, amivel a kisebb
gyerkőcöket is idejében el tudjuk kezdeni „alapozózni”. Hatékonysága kiváló!
Minden tanévben mozgásállapot- szűrést végzek, és a fejlesztést igénylő gyerekekkel
foglalkozom.
Szőlőszem ovin kívül, Nagykovácsiban a Frutti Fejlesztőpont alapítója és szakmai vezetője
vagyok, valamint egy budai gimnáziumban is dolgozom gyógypedagógusként, ahol az SNI-s
diákok segítője vagyok.

Papírjaim:
Tiflo – oligofrén szakos gyógypedagógus
Alapozó vezető mozgásterapeuta
Ayres – terapiás szakember
Mozgásfejlesztő – szakpedagógus
Metamorphoses meseterápiás szakember
Sindelar- terapeuta
Dyscalculia terápiát végzett gyógypedagógus
Lakberendező

Gál Krisztina vagyok, 2018  augusztusa óta vagyok a Szőlőszem Ovi csapatában.

Nagyon örülök, hogy két felnőtt gyermekem felnevelése után újra kisgyermekekkel foglalkozhatom és az óvónőket segítve végigkísérhetem a csoportunkba járó gyerekek életét egészen az iskoláig.

Dugár Judit Anna vagyok, az oviban csak Juci. A Szőlőszem Óvoda Napocska csoportjának óvó nénije vagyok. 2019. októberében kerültem ide. Gyerekkorom óta lovagolok, így nagyon fontosnak tartom az állatok szeretetét és a fenntarthatóságra nevelést. Közel áll hozzám minden kézműves tevékenység és mozgásos foglalkozás. Szívesen gazdagított egyéni ötleteimmel az óvodai élet mindennapjait.

Konduktor-óvodapedagógus vagyok, 2016-ban végeztem a Pető András Főiskolán. Alapozó mozgásfejlesztőként, Sindelar-terapeutaként az elmúlt években nagycsoportos óvodások részképesség-fejlesztésében, felzárkóztatásában, multikulturális iskola-előkészítő programok vezetésében szereztem tapasztalatot. Jelenleg az ELTE PPK fejlesztőpedagógus szakirányú továbbképzésén bővítem szakmai tudásomat.

Grásl Petra vagyok, 20 éve dolgozom angol nyelvi nevelőként. Tanulmányaimat
Debrecenben, a Kossuth Lajos Tudományegyetemen végeztem, majd 9 évet töltöttem
Londonban, az Egyesült Királyságban, ahol sokat tanultam az angolszász pedagógiai
módszerekről és az angol mesék, versek és mondókák világáról, amit napi szinten beépítek az
óvodában végzett munkámba. Célom, hogy élményalapúan és játékosan ismertessem meg a
gyermekekkel az angol nyelvet, ezzel segítve gondolkodási, érzelmi és társas fejlődésüket is.
A Szőlőszem Ovi csapatának tagjaként fontosnak tartom, hogy a gyermekektől és a
kollégáktól is folyamatosan tanulva, felkészülten és naprakész tudással végezzem a
munkámat.

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító és Óvodapedagógusképző karán diplomáztam 2019-ben
óvodapedagógusként. Tanulmányaim alatt az angol nyelvi specializációt választottam. Akkor érzem
igazán jól magam, amikor gyermekek vesznek körül. Nagyon fontos számomra, hogy a körülöttem
lévő gyermekeknek vidáman teljen a napja, hogy másnap újra szívesen jöjjenek az óvodába.
Véleményem szerint a szabad játék az óvodáskorú gyermek legfontosabb személyiségfejlesztő
eszköze. Azt gondolom, hogy az óvodapedagógus egyik legfontosabb feladata az ehhez szükséges
feltételek a megteremtése. Emellett fontosnak tartom az önállóságot, a
problémamegoldóképességet, kreativitást, udvariasságot, kulturált viselkedést és étkezést, empátiát,
mozgáskultúrát, humorérzéket. A mindennapokban elsősorban az angol nyelvi légkört támogatom a
hozzánk járó gyermekek fejlődésében. Mindezt türelemmel, jó hangulatban átadva, hogy a gyerekek
a megszerzett tudást örömmel fogadják, és boldogan töltsék óvodás éveiket.

Batár Alexandrának hívnak,

Szlovákiából érkeztem Budapestre, hogy itt tanulhassak, fejlődhessek és főállásban gyermekekkel foglalkozhassak, így kerültem a Szőlőszem csapatához is.

Kiskorom óta néptáncolok, énekelek, rajzolok, ezért fontos számomra, hogy mindent amit megtanultam, azt tudjam alkalmazni a gyermekeknél is.

Célom, hogy egy olyan légkört teremtsek, ami biztonságot nyújt a gyermeknek, szeretetet, fejlődést.

A legszebb ajándék a gyermek mosolya, jó kedve, vidámsága, ragyogása, érdeklődése és ezért örömmel teszek meg mindent annak érdekébe, hogy ez mindennapos legyen minden gyermek számára.

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.