Óvodánkban abban hiszünk, hogy a gyermekek a legjobban homogén életkori csoportokban fejlődnek, ahol kortársaikkal együtt növekedhetnek, tanulhatnak és játszhatnak, hasonló fejlődési szakaszban. Négy csoportunk és az Ovisuli 1 éves kortól az iskolakezdésig fogadja a gyermekeket, biztosítva számukra egy támogató és szeretetteljes környezetet, amely figyelembe veszi életkori sajátosságaikat és egyéni személyiségjegyeiket.
Minden csoportunk célja, hogy korosztályhoz igazodó fejlődést biztosítson, segítve a gyermekeket önbizalmuk, szociális készségeik és kognitív képességeik kibontakoztatásában, saját tempójuk szerint. Az életkori sajátosságok és az egyéni jellemzők figyelembevételével gazdagító és támogató környezetet teremtünk, ahol minden gyermek kibontakozhat.
Bölcsi
Bölcsődei csoportunkba 1 éves kortól várjuk a gyerekeket, ahol három kisgyermek-nevelő, saját gondozónő rendszerben foglalkozik a gyermekekkel.
Batár Alexandra
bölcsődevezető, kisgyermeknevelő
Denisa Dudásová
kisgyermeknevelő
Derzsi Vivien
kisgyermeknevelő dajka
Ovi
Csillag csoport
Kiscsoportunk, a Csillag csoport homogén szerveződésű csoport, a 3-4 éves korosztály számára, két pedagógussal, és egy pedagógiai asszisztenssel.
Dugár Judit Anna
óvodapedagógus
Kuthy Brigitta
óvodapedagógus
Giró Ildikó
pedagógiai asszisztens
Pitypang csoport
Középső csoportunk a Pitypang csoport a 4-5 éves korosztály számára, két pedagógussal, és egy dajkával.
Kriskó Veronika
óvodapedagógus
Grásl Petra
óvodapedagógus
Nyírő Krisztina
óvodai dajka
Cinke Csoport
Cinke csoportunk középső- nagy csoport, 4-6 éves korig, ahol két pedagógus és egy dadus várja a gyerekeket.
Somogyi Erika
óvoda igazgatóhelyettes, óvodapedagógus
Kovács Mesélő Ági
meseterapeuta, óvodapedagógus
Gál Kriszitna
óvodai dajka
Ovisuli
Iskola előkészítő csoportunk a Bölcs Bagoly, 6-7 éves gyermekek számára, ahol két pedagógus és egy pedagógiai asszisztens foglalkozik a gyerekekkel. Pedagógusaink munkáját fejlesztő pedagógus, pszichológus, gyógypedagógus és meseterapeuta támogatja. Ez a szakmai team, a kezdetektől nyomon kíséri és elősegíti a gyermekek fejlődését. Az iskolára való felkészítés bevezetéseként, 5 éves korban felmérik a gyermekeket, majd a felmérés eredményeit figyelembe véve tervezik meg a felkészítő folyamatot. A felmérés eredményeiről és a felkészítés tapasztalatairól rendszeresen konzultálnak a szülőkkel. Az iskolaelőkészítő foglalkozások felölelik a kognitív területeket, a grafomotoros fejlesztést, és a szociális készségeket is.